Een pakketje retour sturen naar Natur-el
Als het artikel niet naar wens is kun je het binnen 14 dagen na aankoop retourneren. Het artikel moet voorzien zijn van de originele labels. Uiteraard mag het artikel niet gedragen, gewassen of zodanig behandeld zijn dat het artikel door ons niet meer als nieuw kan worden beschouwd. Denk aan haren, nare geurtjes, vlekken. Speciaal voor u bestelde artikelen worden niet retour genomen. Zie ook onze algemene voorwaarden.
Voor het retourneren, vul het retourformulier in, dat u hieronder kunt downloaden. Vul hierop duidelijk in wat de reden van retour is en het bestelnummer. Het retourformulier voegt u bij het pakket. Artikelen zonder RETOUR FORMULIER kunnen wij niet verwerken. Geen printer in huis? Geen nood, een oude enveloppe, de achterkant van een kladpapier oud mag ook! Zolang de gevraagde gegevens van het retourformulier hier duidelijk op vermeld worden.
Pakketjes zonder retourformulier, of pakketjes die niet naar het juiste retouradres worden gestuurd, kunnen wij niet in behandeling nemen!
EN DAN?
We hebben speciaal voor jou een retour-pagina ingericht, waarmee je tegen een veel gunstiger tarief je retour aan ons kunt sturen. Voor een brievenbus pakketje betaal je in Nederland slechts 4 euro en voor een pakket zending 6,50 euro. Zendingen vanuit Duitsland en België zijn 14,75 euro.
Deze retourpagina vind je in de track & trace mail die je van ons kreeg, toen het pakketje verstuurd werd.
1. Klik de track & trace code aan: Dan kom je op de track & trace pagina (zie afbeelding hieronder)
2. Daar vind je de button waar je je retourlabel kunt aanmaken.
Geen track & trace mail? Kijk alsjeblieft even in je spam of je prullenbak: iedereen die bij ons bestelt en het juiste e-mailadres heeft ingevuld, krijgt deze mail.
Kun je de mail niet vinden? Geen probleem, je kunt ook onderstaande link gebruiken:
LET OP!! (Hou dan wel het track & trace nummer van de HEEN-zending gereed, deze heb je nog als je het via bovenstaande link doet)
Liever zelf een vervoerder kiezen?
Dat mag en kan uiteraard! Je stuurt je pakketje dan naar het retouradres:
Natur-el, Zwaanshals 376, 3035 KT Rotterdam
Wij adviseren je dringend om het met track & trace te versturen en deze te bewaren. De verzender is altijd verantwoordelijk voor het verstuurde pakket. Ook als je het via ons retour portaal verstuurt.
LET OP! Wij verwerken onze retouren 1 á 2 keer per week, maar altijd binnen 14 dagen. Zodra je retour is verwerkt krijg je daar een (automatische) mail over.
2. Ik wil een artikel ruilen: kan dat?
Goeie: wij hebben dit een tijdje geprobeerd, maar dit werkte erg omslachtig. Artikelen die op het moment van ontvangst van ruil niet meer op voorraad waren, een geruild artikel dat toch niet bleek te bevallen, het te ruilen artikel had een andere waarde etc. etc.
Daarom geldt bij ruilen het volgende: Als je een artikel wilt ruilen, plaats je een eenvoudig nieuwe bestelling. Je artikel(en) die je niet wilt houden, stuur je, met het retourformulier, aan ons terug. Zodra we het retour hebben ontvangen, ontvang je je geld terug. Op deze manier gaat het sneller en efficiënter, en weet je ook meteen of het artikel wat je graag wilt, op voorraad is.
En de verzendkosten dan?
Wij realiseren ons, dat het verzenden in sommige gevallen dan twee keer door jou betaald moet worden. Post versturen is niet gratis, voor niemand. Ook wij maken deze (hoge) kosten. Als duurzame onderneming, hopen wij dat onze klanten bewust kiezen, en bij twijfel over een maat of product gewoon contact met ons opnemen. Dat scheelt ons beiden werk, verzendkosten en we sparen het milieu. Help je mee?